مقالات

قیمت لوازم تحریر فانتزی و کیوت 1403

تحریر فانتزی و کیوت

قیمت لوازم تحریر فانتزی و کیوت 1403 معمولا در فروشگاه های مختلف متفاوت است. درواقع بسته به نوع و کیفیت محصولات قیمت آنها هم تغییرات زیادی پیدا می کند. ما در فروشگاه شوکوتویز این مژده را به شما میدهیم که محصولاتمان با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در دسترس شما عزیزان خواهد بود.

برای اینکه بدانیم قیمت لوازم تحریر فانتزی و کیوت در سال 1403 چقدر است و با سالهای قبل چقدر تفاوت کرده است حتما این مقاله را بخوانید.

لوازم تحریر فانتزی و کیوت چیست؟

اجازه بدهید قبل از رسیدن به موضوع قیمت ها ابتدا یک تعریف مختصری از لوازم تحریر فانتزی و تفاوت آن با لوازم تحریر معمولی داشته باشیم.

لوازم التحریر یا به عبارتی نوشت افزار ، به دسته ای از ابزارها گفته می شود که برای نوشتن از آن ها استفاده می شود. این وسایل در همه مراحل زندگی همراه ما هستند و باید گفت زندگی ما به این ابزار وابسته است. مشقی که در مدرسه می نویسیم ، آزمون کنکوری که برای ورود به دانشگاه می دهیم، قراردادی که برای شروع کار امضا می کنیم و حتی چکی که در بانک به حساب مان می خوابانیم، همگی به واسطه نوشت افزارها انجام می شود. بنابراین هیچ کس نمی تواند تاثیر این وسایل را در زندگی ما نادیده بگیرد.

قیمت لوازم تحریر فانتزی و کیوت 1403

لوازم تحریر معمولی همان لوازمی است که ما از بچگی هنگام باز شدن مدارس از لوازم تحریری های سطح شهر یا محله مان خریداری می کردیم مثل دفترهای 50 یا 100 برگ، خودکار بیک، پاک کن های معمولی مستطیلی، مداد سیاه و… البته بچه های امروز علاوه بر خرید از مغازه های سطح شهر از فروشگاه های اینترنتی مثل دیجی کالا هم این اقلام را خریداری می کنند.

حالا اگر بخواهیم تعریفی از لوازم تحریر کیوت ارائه بدیم اینطور می تونیم بگیم که لوازم تحریر کیوت همان لوازم تحریر معمولی هستند اما با ظاهری زیبا و فانتزی با اشکال مختلف عروسکی یا برچسب های نقش های کارتونی روز دنیا، مثل کرومی ها (اگر نمی دانید کرومی چیست لطفا مقاله “کرومی چیست و شخصیت های سانریو کدامند را مطالعه کنید”)، یا دختر کفشدوزکی و…

تفاوت لوازم تحریر معمولی و فانتزی

لوازم تحریر فانتزی انواع و اقسام بسیار زیادی دارد. برعکس لوازم تحریر معمولی که تنوع زیادی در آنها وجود ندارد. مثلا انواع و اقسام خودکارهای سیلیکونی، چسب های مختلف رولی و مایع در طرحهای خیلی خیلی متنوع، پاک کن های جادویی و بسیاری دیگر که شما عزیزان همه اینها را می توانید از سایت shokotoys.com خریداری کنید.

قیمت لوازم تحریر فانتزی و کیوت 1403

علاوه بر تنوع لوازم تحریر فانتزی می توانیم به زیبایی این لوازم و اقلام هم اشاره کنیم. مسلما کودکان امروز دیگر مثل قدیم ها از لوازم تحریر معمولی لذت نمی برند و می خواهند که لوازم تحریری که استفاده می کنند زیبا و کیوت هم باشد.

حالا برسیم به بحث قیمت لوازم تحریر فانتزی و کیوت 1403

قیمت لوازم تحریر فانتزی و کیوت 1403

لازم است بدانید هر یک از اقلام لوازم تحریر فانتزی قیمت مخصوص به خودش را دارد. زیرا هر یک از مدل ها از نظر جنس، اندازه، تعداد، رنگ و دیگر موارد مشابه با یکدیگر متفاوت می باشند. پس طبیعیه که محصولات یک دسته از لوازم تحریر با دسته ای دیگر تفاوت داشته باشد.

دسته خودکار، اتود، مداد

مثلا در دسته خودکار، اتود، نوک اتود و مدادهای فانتزی در سال 1403 حدود قیمت بین 30 تا 50 هزار تومان می باشد که این قیمت ها در فروشگاه های مختلف متفاوت است بطوریکه در برخی از فروشگاه ها بالای 50 هزار تومان تا 70-80 هزار تومان هم به فروش می رسد. البته بعضی از خودکارهای فانتزی هستند مثل خودکارهای شش رنگ که مسلما قیمت بالاتری دارند. اما در فروشگاه شوکوتویز همه این اقلام با بهترین و مناسب ترین قیمت به فروش می رسند.

دسته دفترها

دسته دفترها به چند زیردسته تقسیم می شود. مثلا دفترهای مشق، دفترهای یادداشت کوچک و بزرگ، دفتر آبرنگی و دفتر استیکری و… . به طور کلی دفترهای مشق و دفترهای یادداشت فانتزی معمولا قیمت پایین تری دارند که حدودا از 20 تا 40 هزار تومان را شامل می شود. اما دفترهای آبرنگی و استیکری چون جذابیت بالاتری هم دارند معمولا بین 30 تا 60 هزار تومان می باشند.

قیمت لوازم تحریر فانتزی و کیوت 1403

دفتر استیکری مای ملودی

قیمت لوازم تحریر فانتزی و کیوت 1403

دفتر آبرنگی طرح سینمارول

دسته پاک کن ها

از دسته پاک کن ها که دیگر نگویم برایتان که انواع و اقسام بسیار متنوع و جذابی دارند. از طرح های کرومی و مای ملودی و سینمارول گرفته تا پاک کن های رولی و جادویی و … که هر کدام از اینها از حدود 10 هزار تومان تا 40 هزار تومان متغیر می باشد.

قیمت لوازم تحریر فانتزی و کیوت 1403

پاک کن اتودی جوجه زرد

برای مشاهده قیمت های جذاب باقی محصولات از شما دعوت می کنیم به فروشگاه شوکوتویز حتما دیدن فرمایید. برای رفتن به فروشگاه اینجا کلیک کنید.

نتیجه گیری

به نظر می رسد قیمت لوازم تحریر فانتزی و کیوت 1403 نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است. اما نسبت به دو تا چند سال گذشته خب مسلما افزایش نسبتا زیادی داشته است.

امیدواریم از این مقاله استفاده لازم را برده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید