مقالات

کرومی چیست شخصیت های سانریو کدامند

0

به احتمال زیاد شما هم با شخصیت جذاب هلو کیتی (Hello kiti) آشنایی دارید و اگر در خانه خود کودک زیر 5 سال دارید حتما برنامه های این گربه بازیگوش را دیده اید. شاید برایتان جذاب باشد که بدانید کرومی چیست شخصیت های سانریو کدامند، چه ویژگی هایی و چه محصولاتی (مثل لوازم تحریر و اسباب بازی) دارند.

این محصولات کیوت را می توانید از اینجا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

تقریبا بعد از ساخت قسمت های مختلف هلو کیتی سازندگان این برنامه تصمیم گرفتند به تدریج شخصیت های جذاب دیگری را به این برنامه اضافه کنند. سه تا از شخصیت های جدید اضافه شده که به آنها گروه سانریو هم گفته می شود شامل این موارد هستند:

1- کرومی (Kuromi)
2- مای ملودی (My Melody)
3- سینمارول (Cinamonroll)
4- و …

کرومی چیست شخصیت های سانریو کدامند

کرومی چیست و شخصیت های سانریو کدامند

ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل چند شخصیت معروف گروه سانریو را با شرح ویژگیهای شخصیتی آنها مورد بررسی قرار بدهیم.

1- کرومی چیست و ویژگی های شخصیتی او کدامند؟

در ابتدا باید گفت که کرومی یکی از اسامی پر کاربرد ژاپنی است که خانم یاکو شیمیزو Yuko SHimizu خالق کارتون هلو کیتی این شخصیت را نیز به این برنامه اضافه کرده است. به نظر می رسد کرومی یک خرگوش بازیگوش سفید است با یک کلاه مشکی که گوشهایش را در کلاه خود جا داده است.

در نگاه اول کرومی مانند یک دختر یا پسربچه شیطون و سرکش به نظر می رسد اما شخصیت و رفتارهای او نشان دهنده قلب مهربان و دلسوز است. کرومی همچنین رقیب مای ملودی هم هست که در بخش بعدی از این موجود زیبا هم صحبت خواهیم کرد. ناگفته نماند با اینکه کرومی و مای ملودی رقیب هم هستند اما هیچوقت نه با هم دعوا می کنند و نه با هم قهر می کنند درست مثل بچه های خوب که راه درست بازی کردن و لذت بردن از بازی را یاد گرفته اند.

کرومی علاوه بر شیطنت و شوخ طبعی که دارد بسیار کنجکاو و ماجراجوست. روحیه ای جستجوگر دارد و دائما به دنبال کشف دنیای اطراف خود است و از بدست آوردن تجربه های جدید و هیجان انگیز لذت می برد.

شخصیت کرومی با این ویژگیهایی که دارد توانسته در قلب کودکان این دوره و زمانه جای خوبی باز کند. جالب است که بدانید برعکس هلو کیتی که بیشتر مناسب بچه های زیر 5-6 سال است، کرومی مورد علاقه بچه های بین 8 تا 12 سال قرار گرفته است.

حتی محصولات کرومی هم که شما می توانید از سایت شوکوتویز خریداری کنید در حال حاضر یکی از پر فروش ترین محصولاتی است که در بازار به فروش می رسد.

2- مای ملودی و ویژگی های او

تا اینجا ما در مقاله کرومی چیست شخصیت های سانریو کدامند به توضیح یکی از این شخصیت ها پرداختیم و حالا می خواهیم به شرح ویژگی های یکی دیگر از این موجودات جذاب با نام مای ملودی (برای خرید محصولات اینجا کلیک کنید) بپردازیم.

ملودی

مای ملودی یک خرگوش زیبا، مهربون و دوست داشتنی است که ساکن سرزمین ماری لند است. او هم مانند کرومی یک کلاه بر سر دارد ولی رنگ کلاهش صورتی است و گوشهایش را درون آن کلاه جای داده است. مای ملودی یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن آشپزی کردن است. او برای اعضای خانواده خود غذاهای خوشمزه درست می کند.

مای ملودی جادوگر هم هست اما نه آن جادوگرهای بد داستان بلکه او می تواند با چوبدستی خود (بنام ملودی تکت) که نماد فکر و درایت اوست طلسم های کرومی را خنثی کند. وقتی که او چوبدستی خود را تکان می دهد یک قلب کوچک به جسم طلسم شده می چسبد و طلسم از بین می رود. البته او یک آیتم جایی دیگر هم دارد (بنام Heart and Star Pendant) که با آن می تواند برای جادو کردن همراه با Kirara استفاده کند.

کرومی چیست شخصیت های سانریو کدامند

همانطور که گفتیم مای ملودی mymlody و کرومی رقیب هم هستند. کار کرومی طلسم کردن و کار مای ملودی خنثی کردن آن طلسم است. اما نکته ای که وجود دارد اینست که ایندو هیچوقت با هم قهر یا دعوا نمی کنند.

مای ملودی همیشه شاد است و در هیچ قسمتی او را عصبانی نمی بینیم. بر عکس کرومی که در برخی از قسمت ها لبخند موزیانه ای می زند و در برخی دیگر بسیار عصبانی است مخصوصا وقتی طلسمهای او توسط مای ملودی از بین می روند.

کرومی چیست شخصیت های سانریو کدامند

3- سینمارول و ویژگی های او

یکی از شخیت های خیلی جذاب سانریوها همین سینمارول یا سینامورول هست. سینمارول هم مثل کرومی و مای ملودی یک خرگوش است اما به رنگ آبی و بدون کلاه. گوشهای درازی دارد. او شخصیتی بسیار مهربان است مخصوصا وقتی که در حال خواباندن عروسک خودش هست.

محصولات سینمارول هم مانند دیگر محصولات گروه سانریو در بازار مخصوصا در بازارهای ایران بسیار پرفروش شده اند. انواع لوازم تحریر، اسباب بازی، قمقمه و … با مدل سینمارول به فروش می رسد.

همچنین شما می توانید انواع محصولات کیوت سینمارول را از سایت ما shokotoys.com خریداری کنید.

کرومی چیست شخصیت های سانریو کدامند

 

 

دیدگاهتان را بنویسید